İŞTE ATATÜRK

İŞTE ATATÜRK
Allah Kuran’da: “Hakkında bilgin olmayan şeyin ardına düşme! Çünkü kulak, göz ve gönlün hepsi bundan sorumlu tutulacaktır.” (17/İSRA/36) buyurmuştur. Atatürk de: “Türk Kuran'ın arkasında koşuyor; fakat onun ne dediğini anlamıyor, içinde neler var bilmiyor ve bilmeden tapınıyor. Benim maksadım; arkasında koştuğu kitapta neler olduğunu Türk anlasın” (Osman Ergin, Türk Maarif Tarihi 1-5, 1977 /A. Gürtaş, s. 41) demektedir.- "İŞTE ATATÜRK" PORTALINA GİRMEK İSTEDİĞİNİZDE YUKARIDAKİ RESMİ TIKLAYINIZ.

11 Ocak 2016 Pazartesi

YAŞAR NURİ ÖZTÜRK'ÜN SESİNDEN KUR'AN MEALİ









Yaşar Nuri Öztürk'ün Sesinden Kur'an Mealinin tamamına yukarıdaki linkten ulaşabilirsiniz. 

Selam...T.C. / M. Kemal Adal https://kemaladal.blogspot.com.tr/adalkemal1@gmail.com

·  

2 yorum:

  1. Değerli kardeşim, senden Allah razı olsun. Kuran yolunda yaptığın çalışmaları, değerli üstadların mealleri ve yorumları bizlerle paylaşman her türlü takdirin üstündedir. Ben bu paylaşımlar sayesinde düşünmeye irdelemeye ve tatbik etmeye gayret ediyorum.Sağol varol Allahım senden razı olsun. Esenlikler diliyorum.

    YanıtlaSil